вівторок, 29 березня 2016 р.

Методична скарбничка

У дошкільному закладі створена цілісна система педагогічного менеджменту, яка спрямована на максимальне розкриття здібностей педагогів, поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку. Основою професійної компетентності педагогів є робота методичної служби на чолі з досвідченим вихователем-методистом. Сучасне оформлення та обладнання кабінетів допомагають як індивідуальній роботі педагогів так і роботі з методистом. Методична робота направлена на розв язання таких завдань:
  • вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;
  • запровадження інноваційних технологій;
  • розробка методичного забезпечення для проектування перспектив розвитку професійної діяльності педагогів, їхньої ініціативи та творчості, новаторських пошуків.


У дошкільному закладі здебільшого використовується нетрадиційні форми роботи з педагогами.

Пріоритетними напрямками роботи закладу є:
  • організація роботи з дітьми 5-річного віку;

  •  естетичне виховання дошкільників шляхом інтеграції музичного мистецтва у різні види діяльності;  
  • формування соціальної компетентності дошкільників.
Художньо-естетична направленість нашого дошкільного закладу  забезпечує  створення умов для духовного збагачення особистості дошкільника засобами мистецтва, формування естетичної культури, світоглядних уявлень.
Вихователі креативно підходять до розвитку творчих здібностей  дітей засобами нетрадиційних технік зображень. Відповідно до вимог програми  «Дитина» творчі педагоги, які знаходяться у постійному пошуку найбільш ефективних форм і методів в роботі з дітьми застосовують сучасні методики, технології,

В доступній цікавій формі педагоги знайомлять дітей з різними видами мистецтва, дають можливість малюкам в креативній формі підходити до пізнання нового, задовольнити свої вподобання, проявити творчі здібності та здійснити мрії.
З теплом і щирістю педагоги закладу передають свій досвід, знання і вміння хлопчикам та дівчаткам, щоб зростали розумними і добрими, сильними і вправними.
Педагогічний колектив приділяє значну увагу фізичному здоров'ю малят.Вихователі застосовують у своїй роботі оздоровчі технології. Малята набувають таких якостей як спритність, витривалість, сміливість,
З фізкультурою ми дружимо,
будемо сильними і дужими,
в зал входимо залюбки
ми спортивні малюки.
 Природа – джерело життєдіяльності людини, тому праця в куточку природи улюблене заняття  дітей. Полити квіти, підрихтувати грунт, протерти листочки саме так закладаються початки екологічної культури особистості дитини.

Весь світ досліджуємо ми, щоб стати вченими людьми (гр. № 4)

Ми до знань охоту маєм, бо знання все розкривають.
Дворічні малюки цікавляться іграшками, предметами та діями з ними, то трирічні вже вважають за краще бути схожими на дорослих, реалізують це в сенсорних та сюжетно-рольових іграх.
Всі діти різні – це добре пам ятають наші педагоги, вони щодня змінюються, тому в житті педагогів не буває двох однакових днів, кожен день наповнюється чимось новим і приносить новий безцінний досвід.
Грає дружно дітвора, бо життя наше –це гра
Участь у театралізованій діяльності дає дошкільнятам глибоке емоційне задоволення . Вона допомагає дітям позбутися комплексів, розвинути емоційну сферу, художній смак, виховати моральні риси.
Малята проявляють творчі здібності як справжні артисти
Під час музичних занять творча співпраця педагогів стала дієвою реальністю, такий підхід сприяє якнайкращому розкриттю потенціалу кожної дитини.
Порозуміння, спільні задуми, співтворчість музичних керівників, вихователів, практичного психолога творять диво на користь особистісному розвитку дітей.
Тут вчимося танцювати, ролі грати та співати.

Немає коментарів:

Дописати коментар